23/2/12

Tal día coma hoxe naceu...

Rosalía de Castro de Murguía naceu en Santiago de Compostela un 24 de febreiro de 1837 foi  unha das meirandes escritoras galegas.
Rosalía escribeu en prosa e en verso, empregando o galego e o castelán. Dúas das súas grandes obras son:






Adiós, ríos; adios, fontes;                                                                    
adios, regatos pequenos;
adios, vista dos meus ollos:
non sei cando nos veremos.
Miña terra, miña terra,
terra donde me eu criei,
hortiña que quero tanto,
figueiriñas que prantei,
prados, ríos, arboredas,
pinares que move o vento,
paxariños piadores,
casiña do meu contento,
muíño dos castañares,
noites craras de luar,
campaniñas trimbadoras,
da igrexiña do lugar,
amoriñas das silveiras
que eu lle daba ó meu amor,
camiñiños antre o millo,
¡adios, para sempre adios!
¡Adios groria! ¡Adios contento!

1 comentario:

  1. Cando penso que te fuches
    negra sombra que me asombras...

    Grande, Rosalía!!

    ResponderEliminar